Wednesday, July 11, 2007

Mari Makan Bersama Saya


Macam-macam ada..



Salam semua bloggers kesayangan...
Sihat x?Ku dah kembali pulih..alhamdulillah

Bila dah ok ni..perut pulak nak melantak sakan..kikiki

So p la Pasar Malam kat Teluk Intan...

Macam2 ada la...syok..Best giler3...



Banyak makanan ye kat pasar malam..

Bestnye kalau ada cenggini kat Perancis tu...

Koraang suka makan buah lai x?Ku suka beb...



Ini lak sate...

Kakak aku buat katanya..buat kat kedai la...hahhaha

Best ye leh makan sate hari2..kat Perancis ada brochet je...x best langsung

Bertuah kita ni dapat jadi rakyat Malaysia...

Kita ni sebenarnya mewah..

Semua benda ada...pilih aje...makanan belambak2...


Ini awek cun dgn ibunya...

Itu la mak ku...

Mak yang ku rindui hari2...sekarang dah ketemu...

Nanti sisip gambar abah lak yek...

Ok la..ku sebenarnya guna wifi ni..tercuri orang sebelah rumah punya..hahhahah

laju sikit dari guna dail 1515 kan..hihihi

ok semua ake care..ada masa ki pergi melawat blog kalian juga...

take care tau..babai

9 comments:

k-riey said...

Heh, brochette pn best ape.hehe
btw xsbr nk blik msia,lg btol2 smggu.yeehaa!

Umi Mia said...

Bestnyer makan....ni yang buat teringin nak makan sate lak ni...ishk ishk ishk

lelakhalidah said...

Faiza..

Seronok bebbbb... melepas rindu...
nie dah kira tahap melantak dah nie...he he he..

meh datang johor.. I masak laksa johor n SOTO ehh untuk u n family..

ZLAA said...

Faizah,

Ish...ishh...awat yang dok tayang makanan kat sana tu???

Anyway, enjoy your holiday there.

Cat Cat said...

Bestnya dapat makan sate... Ayam percik pun nampak sedap... Have fun.

moon said...

waa perut dah elok bule la jln2 cr mkn huhu

Amy said...

Kak Faiza, gambar sate tu nmpk sdapp jer...bak kate kak yati, bagi terliur. BTW, just nak bgtau si Sinchan tu so adorable. Mesti penat Sinchan kena belai oleh Lea n me. Have a fun time in msia

maklang said...

maklang yang kenyang tengok makanan tu...

Kak Elle said...

amboi byk nya makanan....Faiza makan puas2 nanti kat France takde.