Wednesday, November 28, 2007

Tricoter



Kerja orang-orang eropah di musim yang boring...

Tricoter(knitting) yang dapat dihasilkan tahun ni..ada 2 lagi sedang disiapkan...
ada sapa2 nak tempah x?...hahhaha


16 comments:

maklang said...

canteknya...maklang sibuk dengan RE!

yusztiey said...

heheheee...boley ler kami tempahh satu yer...sejuk dah sni pun cuma tak turun2 saljinya...hujann berlumpur ader lerrr..salji lumpurr...huhuhuuu

yusztiey said...

adoiii..hilang kemana plak komen kita ni..

victoire said...

pergh. sejuk2 nih berbungkus dlm selimut best gile.
haha.

k.d said...

Terer you knitting! Berbakat tu! Cantik lak tu..

Kiah Kardashian said...

rajinnyerrrrrr

kalau aku takderla..tricoter ker, micoter ker sori aku nak mengait...hehehe

moon said...

comelnye.. kale pink lagi.. hee

Faizah said...

maklang..oo ye ke..bagus2..maklang mmg berbakat..

Faizah said...

Yusz..hahahha...sini pon ari2 ujan sokmo..guano

Faizah said...

k-riey..mmg boring giler duk sini..tdo..tdo..tdo..

Faizah said...

k.d..xde le..sesaje je..boring2kan...

Faizah said...

zakiah..awak pandai buat kek..takyah ricoter..mercoter pun xpe..leh makan kek kan..hmm..sedap

Faizah said...

Moon...hehhehe..sebenarnya dah xde benang..ku rembat yg mana ader je

m.u.l.a.n said...

cantiiikknya... rajinnyaaa....!! dulu2 suka jugak keje2 tangan, tapi sekarang dgn anak2 ni, tak cukup tangan lah.. he he kita tempah dgn awak lah..

lelakhalidah said...

Faiza...

lama tak menjengok blog u.. busy ler kita...

Cantiknya...berbakat... tempah satu!

Unknown said...

http://e-i-z-a.fotopages.com