Thursday, November 26, 2009

Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha

Salam Aidiladha kepada semua bloggers dan rakan-rakan cyber tidak kira di mana jua anda berada sekarang..Buat yang di luar dari Malaysia,jangan sedih2 tau..sambutlah seceria mungkin dgn rakan-rakan anda..Menu wajib dah tentunya nasi impit kan!!!

Oklah..buat yang nak balik kampung tu..hati-hati memandu..
Kami pun nak bertolak sekejap je lagi..Sementara tu jom layan foto2 semasa lawatan ke Pusat Sains anjuran Tadika Kemas Kolam Air..


Masa nak naik bas..budak2 dulu..mak pak belakang ek..
Ni 2nd time Nasrin p rombongan..
Masa first dulu di France..


Wafeeq turut serta..
Ni masa nak buat menara dari cawan plastik..


Nasrin tengah tengok gambar guna kanta..cam camera la..


Ni lak main dragonfly..actually utk ajar budak pasal keseimbangan..


Wafeeq masuk acara tiup belon...


Nasrin dengan kawan-kawan dan cikgu dia..Cikgu Lily..


Korban tahun ni....Gajah dinasour!!!boleh x?

3 comments:

MULAN said...

pesal foto kat pintu bas tu, macam mak2 pun berebut nak naik sama... hehehehee...

salam aidil adha...

The Muppets Boy said...

Aslkm tuan n puan,wah lain dari yg lain blog,i ske,but nak ajak sesape ke blog sye ni di http://kedairejek.blogspot.com ,ok bye

suria j said...

salam akak ape kaba?
akak fathen just wondering, akak tinggal kat mane skang? ten kat ipba block 4, are u in block 6? semalam jumpe anak2 akak, cam kenal, pastu tadi kat hall husband akak rasenye handle majlis, did i get the right persons or salah org? huhuh.