Wednesday, January 2, 2008

First Menu in 2008


Chicken Stay with Nasi Impit and Kuah Kacang



Yesterday,we celebrated 2008 with a small family gathering for lunch........

We had our home-made satay..
My son,Wafeeq enjoys eating the nasi impit..He calls it.."nasik kecik"..kih...

As well as my daughter,Nasrin...She loves to play with the sticks..not the satay...
Macam-macam kerenah...=D


And this cute man here..he enjoys the menu well..
Hmm...sedapnyer!
:)


Selamat Menjamu Selera
Selamat Tahun Baru

Semoga tahun ini lebih diberkati oleh-Nya..

15 comments:

mad redo1 said...

SELAMAT TAHUN BARU 2008, walaupun dah masuk tiga hari dah ni... hehehe...

simah said...

wei..nak jugakkkkkkkk!!!!

nampak sedap betul...!!

FaRuHa said...

Salam Faizah,

Wah...macam hari raya.
Happy new year 2008.

FaRuHa said...

Salam Faizah,

Wah...bestnya mcm hari raya.

Happy new year 2008.

~ yus ~ said...

selamat tahun baru 2008 faizah. sedap nampak satay tu...nilah istimewanya hidup di perantauan kan. Kalau kat sini, nak apa jer, leh order, kat sana, mesti kita cuba gak buat sendiri, tu yg terror masak tu....:D

katak_78 said...

wow..minah ni mkin lama makin pandai masak daahhh...mak buyung..oh..mak buyung..

katak_78 said...

behnya mak buyung masakkkk

silversarina said...

salam rindu,

Akak is finally back into the blogsphere....

HAPPY NEW YEAR TO ALL OF YOU !!

Nampak macam pro je buat satay tu..yummy.


loveujordan/silversarina

k-riey said...

kak... sdapnye satay! nak makan satay!
bonne annee!
bukak je terkejut kuar gambo hot dog.
makin lapor laa. ha ha ha

Umi Mia said...

wah..beshnya satay....nampak cam beli kat kedai jer...share2 lah resepinya...

YuszTieY said...

salam..
aik rase baru jer buka umah ni dah tukar lain dah plak yer...siap burger besar plakt tu boley kasi cair itu air liur la..azam baru blog pun mukabaru yer...
bila jangka baby tu???????

YuszTieY said...

aik..dah tukar yer umah ni...lawoooo...meleleh ayo liur tgk burger king gitukkk..huhuhuuuu

faizabelle79 said...

abg mat...Salam tahun baru 2008

Simah...bole la..teringin punye pasal..

Faruha..tengah rajin leh le buat..kalau malas apa pun x jadi..

Yus...alhamdulillah..semenjak duk cni..skill memasak meningkat la..hahha

faizabelle79 said...

kak..lyn..
ye la..kat cni semua kena masak sendiri..huhuhuhu..

Kak Sarina...selamat kembali..lama x jenguk blog akak..senang2 saya singgah..

k-riey..hehehhe..nak rasa datang le umah..

faizabelle79 said...

umi mia..ala..bukan sedap sangat pun..ni baru 2 kali buat..teringin punya pasal..awak sihat ke?


Yusz..mmg dah lama nak tuko cat ni ha..semlm baru cat baru..azam baru rumah baru la...jangka awal bulan 4..