Friday, May 16, 2008

It's Teachers Appreciation Day!

I would love to wish my teachers and friends especially my x-classmates PIMO,my friends at SK Gemang Kelantan,SK Sungai Tungku Teluk Intan and my teacher bloggers....

Glitter Photos



A Teacher for All Seasons

A teacher is like Spring,
Who nurtures new green sprouts,
Encourages and leads them,
Whenever they have doubts.

A teacher is like Summer,
Whose sunny temperament
Makes studying a pleasure,
Preventing discontent.

A teacher is like Fall,
With methods crisp and clear,
Lessons of bright colors
And a happy atmosphere.

A teacher is like Winter,
While it’s snowing hard outside,
Keeping students comfortable,
As a warm and helpful guide.

Teacher, you do all these things,
With a pleasant attitude;
You’re a teacher for all seasons,
And you have my gratitude!

By Joanna Fuchs

6 comments:

k-riey said...

selamat hari guru buat cikgu faizah dan cikgu azhar!

kirim salam selamat hari guru ke cikgu art ek, hehe.

silversarina said...

SELAMAT HARI GURU !!

Pengorbanan guru tiada tandingan.. lihatlah apa guru telah lakukan selama ini kepda diri kita sendiri.

apapun, teringin nak rasa stoberi yang terlentok tu :P

Zakiah said...

happy teacher's day!!

baby pakai boyan yer...hihih jangan luper kalau emsin polar tu rosak hang cakap la sebab aku ada satu tak pakai lagi pun. Baru...fresh..tak bukak dari kotak lagi!

dya said...

selamat hari guru... heheh, kita baru tengok blog akak ni.. bleh ke nak join?? nak timba ilmu dr org yg berpengalaman ni..

katak_78 said...

Izah,,,sebak bila dgr lagu guru malaysia..mesti mgidam nak nynayi kan???uhuk...

faizabelle79 said...

terimah kasih atas ucapan anda semua..

zakiah..apsal x habaq awal2?Takpa..nanti kalau nak aku habag kat hang noooooo..