Wednesday, June 6, 2007

Hamster

"Sin Chan"
The great hamster

Hi..nama ku Sin Chan..
Aku dah tinggal setahun dah dengan tuan aku ni..
Best tinggal dengan mereka..
Baik hati tuan aku ni..
Tiap-tiap hari bagi aku makan makanan kesukaan aku..
Bijirin bervitamin lagi..:)


Ini lah aku yg comel..
Kejap gemuk kejap kurus..
Sekarang aku jaga badan..takut gemuk..
Nanti x boleh mengorat BELLE..
Nak tahu siapa BELLE..?
Kalau nak tau klick here

Tiap-tiap malam aku buat exercise sikit..jogging
Aku memang suka sangat berjongging dalam roller tu..


Dan...aktiviti yang paling aku minat ialah
tatkala tuan ku membelai ku..
Aku amat suka diusap dan dibiarkan bersiar-siar di luar rumah ku..
Dulu aku ada kawan tapi dah mati..
Kawan ku tikus..
Tikus mondok..

ok..itu sahaja buat kali ni...ku nak tdooooooooooo...zzzzzzzzzzzz





(You can get them from A-Z..juck klick on and you will see the truth)

9 comments:

Red Mummy said...

hi sin chan

awk kena jumpa anak2 saya

mesti awak jadi diva coz anak2 saya suka ngan spesis awak..

awak x de adik badik lain ke?

ZLAA said...

Cute sin chan. Sini, anak-anak teringin nak ada pet tapi bila fikir nak balik M'sia nanti susah-lah pulak kalau nak ditinggalkan.

~ yus ~ said...

sin chan ker nama dia..hihi, so cute..

maklang said...

mintak maap la bebanyak....

maklang kalau macam2 ni memang goli....nak tengok pun dah goli...apa laie nak pogang atau bolai....

anyway..enjoy playing with your pet.. :)

faizabelle79 said...

kak red..
saya anak tunggal..xde dik badik..

faizabelle79 said...

zlaa..
Kami nanti balik cuti tinggalkan Sin Chan dgn kawan..

faizabelle79 said...

Yus..
Ha'ah cute mcm Sin Chan..

faizabelle79 said...

mak lang..
geli ke..?mai la pegang..try dulu..nanti mesti nak beli 10..hehhehe

Ash said...

huhu...shin chan nk ngorat belle? hek hek..ade hati ke?
kalo dikutkan, Shin Chan tak seswai dgn Belle sbb Belle spesies lain. yg seswai dgn Shin Chan , Lilo kot. nampak spesen jerk..ehhehe